In gesprek met Josine Lixon-Verbeek van D&B Eventmarketing

D&B Eventmarketing is expert in het overbrengen van de boodschap door middel van events. Ze zijn vooruitstrevend en hebben zich in coronatijd binnen no-time ook alle fijne kneepjes van online events eigengemaakt. We bespreken met Josine Lixon-Verbeek, operationeel directeur van D&B Eventmarketing, waar wij regelmatig mee samenwerken, hoe zij evenementen naar een hoger niveau tillen.

Na vijftien jaar gooit Isabel het roer om

Afgelopen maand hebben we accountmanager Isabel van den Berg-Grift uitgezwaaid. “You can’t start a fire without a spark.” Deze zin uit Bruce Springsteen’s Dancing in the Dark is Isabel op het lijf geschreven. Zij laat het knetteren. Haar levenslust, vrolijkheid en geestdrift zal gemist worden binnen Spant. We blikken kort met haar terug.

Je gasten warm welkom heten, zó doe je dat

De een heeft ontzettend veel zin in je evenement. De ander krijgt er de zenuwen van om zich in een onbekende omgeving met onbekende gasten te storten. En de volgende heeft – eerlijk is eerlijk, ze zijn er – helemáál geen zin in je evenement, maar ziet het als een moetje. Met welk gevoel je…

Maak kennis met Monique Zandee

Buitenmens, positivo, goede luisteraar, wandelaar, vrolijkerd, moeder van twee, oud-hotello en sinds kort… accountmanager bij Spant. Dat is Monique Zandee, sinds november onze nieuwe collega op de salesafdeling. “Deze functie is voor mij een schot in de roos.”, aldus Monique. En omdat zij dat voor ons ook is, stellen we haar graag aan je voor.

Onze partymanager: hard werkende verbinder

Je stapt binnen in onze locatie, wordt vriendelijk verwelkomd door onze portier en dan sta je – hoogstwaarschijnlijk – oog in oog met de ongekend gastvrije én gezellige Lieke Bokkers. Zij is onze nieuwe partymanager. Ze weet op ieder evenement van minuut tot minuut wat er moet gebeuren, waar iedereen zich bevindt en wat de…

Minder afval bij jouw event? Lees hier de quick wins!

Zero waste. Wow, wat zou het gaaf zijn als we als evenementenlocatie kunnen zeggen dat we ‘zero waste’ hebben. Elk bezoek bij ons 100% CO2-neutraal is en we zijn continu bezig om onze voetafdruk te verkleinen, is ‘zero waste’ nu nog een brug te ver. Wel delen we heel graag de quick wins om afval bij evenementen te verminderen.

Zo perk jij no show in

Een van de grootste angsten van eventorganisators: een lage opkomst. Met alle gevolgen van dien: te veel personeel voor het aantal gasten, gerechten die rechtstreeks in de vuilnisbak verdwijnen, overbodige kosten voor techniek en ja… gezichtsverlies naar je opdrachtgever. Hoewel je de no show nooit helemaal in de hand hebt, kun je wel alles uit de kast…

Vragen die jou helpen om een evenement goed te organiseren

Je begint voortvarend met het organiseren van een evenement, maar gaandeweg loop steeds tegen een muur op. De neuzen staan niet dezelfde kant op staan, je loopt al snel uit de kosten of je krijgt maar niet helder wie nou eigenlijk de genodigden zijn. Een goed plan van aanpak bespaart je veel tijd, geld en…

Persconferentie coronamaatregelen

LAATSTE UPDATE CORONAMAATREGELEN: Update coronamaatregelen – 19 augustus 2021 We kijken er naar uit om u weer te mogen verwelkomen in ons theater. De veiligheid en gezondheid van onze bezoekers, medewerkers en artiesten staat voorop. Het is nu (nog steeds) mogelijk om zakelijke evenementen, met en zonder coronatoegangsbewijzen, te organiseren. Ga je werken met coronatoegangsbewijzen…

Zo maak je je personeelsfeest persoonlijk

Je wilt een onvergetelijk personeelsfeest organiseren om je medewerkers eens goed in het zonnetje te zetten. Dan kun je fantastisch entertainment, catering om je vingers bij af te likken en een adembenemende locatie regelen. Maar pas met een flinke scheut persoonlijke aandacht maak je écht indruk. Zorg ervoor dat je medewerkers zich gezien voelen. Tien…

5 redenen om je evenement in de buitenlucht te organiseren

Wat doen we als het kwik boven nul komt en de zon tussen de wolken door piept? We verzamelen ons op de terrassen, trekken massaal de natuur in en bestormen de stranden. We zijn gek op de buitenlucht! Doe daar als eventorganisator je voordeel mee. Vijf redenen om jouw event volgende keer in de buitenlucht…

Onze keuken krijgt signatuur van topchef Dennis Huwaë

En toen vertrok onze favoriete chefkok Joost van Rijswijk… Even zaten we met de handen in ons haar. Maar er is licht aan het einde van de tunnel. Heel veel licht. We gaan namelijk een heel bijzondere samenwerking aan met sterrenchef Dennis Huwaë, bekend van restaurants Daalder en Edel by Dennis in Amsterdam. Hij is…